سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

دستکش ضد برش استادکار

دستکش ضد برش استاد کاریکی از وسایل محافظتی شخصی است، که در مشاغل و صنایع مختلف کاربرد داردو می تواند دست ها را در برابر انواع خطرات محیط های کاری صنعتی محافظت نماید.

دستکش برش خورده و دوخته شده را می توان با استفاده از مواد مقاوم در برابر برش یا با استفاده از مواد معمولی با روکش کامل تهیه کرد. نخست مواد برش داده می شوند تا شکل بگیرند و سپس به یک دستکش دوخته شوند.دستکش کشباف بدون درز توسط یک دستگاه بافندگی صاف در یک قطعه بافته می شوند.

دستکش ضد برش استاد کار پس از دوخت در برابر خطرات احتمالی که در محیط کار با آن روبه رو می شود مورد ارزیابی قرار می گیرد. دو استاندارد متداول برای اندازه گیری مقاومت در برابر برش دستکش استفاده می شود. یکی در درجه اول در آمریکای شمالی و دیگری در اروپا و آسیا استفاده می شود.

دستکش ضد برش استادکار از لایهی نخیبا استحکام بالا ساخته شده است. کف دستکش اغلب با لاتکس جامد یا فوم پوشیده شده است. مواد اولیه مرغوب به کار رفته در آن باعث وزن کم دستکش  می شود. جنس نخ به کار رفته در دستکش استاد کار به گونه ای است که برای دستها ضد حساسیت است و باعث افزایش ایمنی می شود.

دستکش استادکار در کارهای ساختمانی، در کارگاه جوشکاری ، تراشکاری و صنایع خودرو کاربرد دارد. به دلیل انعطاف پذیری بالا ومقاومت در برابر اجسام برنده وراحتی در هنگام کار بهترین محافظ برای دستها می باشد.

دستکش ضد برش استاد کار در رنگبندی مختلف تهیه می شود. یکی از مولفه های موثر درقیمت دستکش ضد برش استاد کار جنس نخ ومواد به کار رفته در کف دستکش می باشد. برای اطلاع از قیمت دستکش ضد برش استادکار می توانید به لیست قیمت در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالامراجعه کرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا