سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

ایمنی جاده ها و سلامتی رانندگان و عابران پیاده مدیون نصب دقیق و اصولی تجهیزات ترافیکی است.تجهیزات ترافیکی که شامل انواع چراغ راهنمایی، تابلو و علائم ترافیکی، کله قندی، استوانه ترافیکی، بشکه ترافیکی و نیوجرسی، سرعتگیر و ... می شود، همگی باید در مکان مناسب نصب شوند. نصب این تجهیزات به عبور و مرور خودروها نظم داده و امنیت را در جاده برقرار می کند.در ادامه بیشتر با این تجهیزات ایمنی آشنا خواهید شد.

چراغ راهنمایی

چراغ راهنمایی امروزه پیشرفت شگرفی داشته اند. تولید کننده گان چراغ راهنمایی از تولید چراغ راهنمایی لامپی که با برق کار می کنن عبور کرده اند و امروزه تولید چراغ راهنمایی led    که با انرژی خورشیدی فعالیت می کند را جایگزین آن نموده اند. چراغ راهنمایی سولار به واسطه پنل خورشیدی خود انرژی گرمایی خورشیدی را جذب نموده و به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید، این باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. لامپ ال ای دی نیز به واسطه مصرف پایین انرژی و طول عمر بالا بهترین انتخاب برای چراغ راهنمایی است. قیمت چراغ راهنمایی ال ای دی بسته به تعداد لامپ های ال ای دی تعبیه شده در آن متفاوت است. چرغ راهنمایی چشمک زن، چراغ راهنمایی فلش دار نیز از دیگر انواع تجهیزات ترافیکی پرکاربرد هستند.

تابلوی راهنمایی

از دیگر تجهیزات ترافیکی که بیشترین استفاده را در سطح شهر دارد تابلوی راهنمایی است. علائم ترافیکی با استاندارد های سازمان راهنمایی و رانندگی طراحی و ساخته می شود. در سخت آن از ورق های فلزی و گالوانیزه استفاده می شود. این متریال با رنگ آمیزی الکترواستاتیک و یا کوره ماندگاری چندین برابر به دست می آورد.

سرعتگیر

سرعتگیر بر اساس مواد استفاده شده در ساخت آنها به سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی تقسیم می شوند. سرعتگیر لاستیکی طول عمر بیشتری دارند و از این رو قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. اصولا از این مدل در خیابان ها و جاده هایی استفاده می شود که بیشترین رفت و آمد در آنها انجام می شود. سرعتگیر پلاستیکی به واسطه طول عمر کمتردر پارکینگ ها و خیابان ها کم رفت و آمد نصب می شود. سرعتگیر جاده ای بایداز انواع سرعتگیر لاستیکی و یا سرعتگیر آسفالتی انتخاب شود. این دو گزینه در بربر فشار بیش از 50 تن مقاومت دارند و بهترین گزینه برای جاده های بیرون شهری هستند.

سرعتگیر پارکینگ نیز از بین سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی انتخاب می شود. در پارکینگ ها برای جلوگیری از گیر کردن خودرو در رمپ از سرعتگیر استفاده می شود. از دیگر دلایل نصب سرعتگیر در پارکینگ های عمومی کنترل سرعت خودرو ها است.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی شرایطی ایجاد نموده است که بتوان بدون واسطه محصولات را خریداری نمایید. در صورت نیاز به نصب این تجهیزات می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروش انواع تجهیزات ترافیکی